Sivut

tiistai 21. toukokuuta 2013

Kesä tulee oonko mä valmis?

Aika vierii ja välillä sitä unohtaa hoitaa ne ihan arkipäiväsetkin askareet. Vaikka kevään pitäis tuoda mukanaan iloa ja jaksamista, musta tuntuu että mä olen vaan enemmän ja enemmän väsyneempi kokoajan. Koulujutut tuntuu kauhealta pakkopullalta ja kiinnostusta löytyy enää niihin oikeesti superkivoihin juttuihin. Koirien kanssa touhuilu, omatoiminen piirtely, nukkuminen ja syöminen menee aina koulujuttujen ja muiden tärkeiden asioiden edelle. Tulis jo kesä. mä todellakin oon sen tarpeessa.

Pelkäksi lusmuiluksi nää viimeiset kolme kuukautta ei kuitenkaan ole mennyt. Olen mä ehtinyt käydä pääsykokeissa, piirrellyt asiakastöitä ja saanut nettisivut valmiiksi. Näistä viimeisimpänä mainittu oli ehdottomasti suurin ja vaativin saavutus. Eikä dreamweaver todellakaan ole mun lempiohjelma ton kotisivutuskailun jälkeen.

Linkki kotisivuille tulee pikapuoliin blogin navipalkkiin, mutta laitetaan se nyt näin alkuun tähän, jos jotain kiinnostaa käydä kurkkaamassa. Mikään mestariteoshan nuo nettisivut eivät ole mutta voin sanoa että monen monta tuntia niiden tekemiseen on uhrattu!


Ja loppuun heitetään vielä muita tänä keväänä tehtyjä töitä, joista osa löytyy myös kotisivujen puolelta.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti