Sivut

perjantai 1. helmikuuta 2013

Hyvää perjantaita

Silloin kun perustin tän blogin, mun oli tarkoitus pitää tää humoristisena. Oonhan mä itsekin melko hupaisa tapaus sille päälle sattuessani. Juttujen tasosta ei ole mitään takeita ja jos mua ei tunne saattaisi joku erehtyä epäilemään mun mielenterveyttä. Mutta eikö jokainen taiteilija ole jollain tapaa vähän hullu?

Mun mielestä on ja koska nyt kun rupesin tätä blogia selailemaan ja huomasin tekstien olevan melko "totisia" ja tylsiä, päätin piristää teitä. Vähän huumoria peliin välillä! Jatkossa lupaan päivitellä enemmän hauskoja tai ainakin mukahauskoja juttuja. Eihän blogi voi ihan täysin asiallinen olla jos kirjoittajakin on jonkin asteinen älykääpiö. Mutta nyt hyvät naiset ja herrat, nauttikaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti