Sivut

perjantai 8. marraskuuta 2013

Dementia

Mä niin kauheesti lupasin aktivoituvani tän blogin suhteen.. Ilmeisesti ei kannata lupailla kun viime postauksesta on vierähtänyt jo reilu kuukausi. Noh ehkä en edes yritä selitää..

Havainnosta piirtämisen kurssilla tehty heijastuksia työ
Mulla on oikeasti nyt ihan kauheesti kiireitä ja oon hirvittävän aktiivinen ollut tän taiteen tekemisen kanssa mutta jostain syystä en vaan ikinä saa raahattua kameraa kouluun että kuvais noita töitä. Tässä kuitenkin yksi tälläkin hetkellä käynnissä olevalta kurssilta. Voin sanoa että pikkasen meni silmät kieroon ja pää tuli kipeeks tota työtä tehdessä mutta kaikenkaikkiaan oon lopputulokseen ihan tyytyväinen.



Ja kuten ylläolevasta kuvaparista voi huomata mä olen aktivoitunut myös koulun ulkopuolella. Mä olen nimittäin alkanut suunnitella seuraavaa tatuointiani. Mullahan on näitä ideioita siis mietittynä jo suurinpiirtein koko keho täyteen, mutta tää nyt on sellanen minkä seuraavaksi tuun hankkimaan. Tatuoinnista ei siis tule suoraan kumpikaan noista edellä nähdyistä, mutta jotain osviittaa niistä voi saada millaista kuvaa on tulossa.

Eikä mun kiireet helpota ihan heti, tällähetkellä mulla on koulussa muutama duuni ihan täysin kesken/tekemättä ja tilaustöitäkin on tullut muutama kappale. Mutta lukijoiden onneksi oon myös kuvannut näitä töitä jonkin verran ja seuraava postaus tulee kyllä vielä tän kuun puolella sen mä lupaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti